سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا

قطر یک کشور کوچک نفت خیز عربی است که با آب های خلیج فارس محاصره شده است.قطر کشوری مدرن همراه با مراکز خرید لوکس و معماری خیره کننده می باشد.خطوط هوایی پایتخت قطر "دوحه" مانند جواهری با ارزش برای تاج پادشاهی کشور قطر است.دوحه در شب، هنگامی که نور برج های فوقالعاده در آب های خلیج فارس منعکس می شود، چشم اندازهای زیبایی را به وجود می آورد که فرصت های عکاسی فراوانی پدید می آیند همچنین می توانید سوار بر کشتی های تفریحی (Dhow Cruise­) شوید و خطوط هوایی را بر روی آب تماشا کنید و یا یک سفر ماهیگیری ترتیب دهید.

خرید یکی از بهترین تفریحات برای هر انسانی است.کشور قطر دارای مراکز خرید لوکس تا خورده فروش های گوناگونی است همچنین شما می توانید غذاهای خیابانی از سراسر دنیا، فانوس های عربی، لوازم دکوراسیون هنری، ابریشم، جواهرات و کفش را بیابید.

ورزشگاه جاسم بن حمد یک ورزشگاه چند منظوره در شهر دوحه پایتخت کشور قطر می باشد.این استادیوم در حال حاضر برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد و استادیوم اختصاصی باشگاه فوتبال السد است.این استادیوم در سال 1974 ساخته شد و در سال 2004 برای مسابقات کاپ خلیج مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر 12946 نفر ظرفیت دارد.

برای اطلاع از تور قطر ویژه جام باشگاه های آسیا به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com


ارسال شده در توسط Antalya tour

در هتل گرانادا لاکچری بلک با شما مانند یک فرد مشهور و یک شخصیت برجسته برخورد می شود.

هتل Granada Luxury Belek در منطقه مسکونی بلک در قسمت مدیترانه ای ترکیه قرار گرفته است و 6.9 کیلومتر با پارک آبی The Land of Legends Theme Park فاصله دارد.هتل گرانادا لاکچری بلک دارای استخر روباز و مرکز اسپا می باشد.همچنین هتل گرانادا لاکچری دارای یک سونا و مرکز تناسب اندام نیز می باشد.تمام اتاق های این هتل دارای تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع می باشند و پذیرش این هتل 24 ساعته آماده پاسخ گویی است.

شما می توانید در هتل Granada Luxury  تنیس بازی کنید، علاوه بر این هتل گرانادا لاکچری مجهز به کرایه اتومبیل نیز می باشد.

هتل Granada Luxury Belek با Garden of Tolerance 6.3 کیلومتر و با پارک آبی Troy Aqua و پارک دلفین ها Dolphinarium 1.8 کیلومتر فاصله دارد.نزدیک ترین فرودگاه به هتل گرانادا لاکچری فرودگاه آنتالیا است که 25.7 کیلومتر فاصله دارد.



ارسال شده در توسط Antalya tour

هتل هیلتون دالامان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس ترکیه است و دارای استخر روباز فصلی است.هتل هیلتون دالامان در محله ساریگرم (Sarigerme) منطقه دالامان (Dalaman) قرار گرفته است.هتل Hilton Dalaman دارای یک جکوزی و سونا می باشد و مهمانان می توانند از غذای خود در رستوران هتل هیلتون دالامان لذت ببرند همچنین هتل هیلتون دالامان دارای WiFi رایگان در تمامی نقاط خود می باشد و همچنین این هتل دارای پارکینگ خصوصی برای مهمانان خود است.
برخی از اتاق ها دارای حمام خصوصی و اسپا هستند و سایر اتاق ها دارای حوله تن پوش و دمپایی می باشند.برخی از واحدها دارای مبل راحتی می باشند تا بعد از یک روز شلوغ بتوانید استراحت کنید.برخی از اتاق ها دارای چشم انداز به دریا و کوهستان می باشد همچنین تمامی اتاق ها دارای لوازم بهداشتی هتلی، سشوار و یک تلویزیون صفحه تخت می باشند.
هتل هیلتون دالامان دارای پذیرش 24 ساعته، خودپرداز (ATM) و آرایشگر نیز می باشد.
هتل Hilton Dalaman دارای ساحل اختصاصی می باشد و همچنین این هتل دارای ویژگی کرایه دوچرخه و اتومبیل می باشد و همچنین شما می توانید در این هتل پینگ پونگ بازی کنید.هتل هیلتون دالامان 43.5 کیلومتر با مارماریس (Marmaris) و 37 کیلومتر با فتحیه (Fathiye) و با فرودگاه دالامان 6 کیلومتر فاصله دارد.
این هتل در یکی از بهترین مناطق دالامان قرار گرفته است.


ارسال شده در توسط Antalya tour

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek) آنتالیا، مرکز گردشگری شهر بلک (Belek) در منطقه زیبا سریک(Serik) آنتالیا واقع شده است که بزرگترین و مدرن ترین منطقه شهر آنتالیا به شمار می رود و با زیبایی های منحصر به فرد خود و امتیازات برجسته اش، عنوان "پایتخت گردشگری" ترکیه را به خود اختصاص داده است.گرانادا بلک معنای گل میوه انار را می دهد.

 

هتل گرانادا لاکچریدر کنار دریای مدیترانه واقع شده و تنها یک کیلومتر با ساحل فاصله دارد که می توانید با استفاده از شاتل رایگان هتل به ساحل بروید. در ابتدای ورود به هتل شاهد عظمت و زیبایی این هتل خواهید بود.هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا دارای 10 استخر روباز، 2 استخر سرپوشیده ،پارک آبی رایگان،حمام ترکی،شهربازی و کلوپ بازی کودکان، پارکینگ رایگان و امکانات سونا و آبگرم می باشد. کلیه ی اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع ، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای بوده و یک بالکن مشرف به دریا دارند.هتل گرانادا لاکچری بلک در حدود 34 کیلومتر (40 دقیقه) با فرودگاه آنتالیا و 42 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.


ارسال شده در توسط Antalya tour

هتل پنج ستاره Hilton Dalaman در منطقه ی زیبا دالامان در شهر مارماریس قرار گرفته است و با فرودگاه دالامان 6 کیلومتر فاصله دارد همچنین 43.5 کیلومتر با شهر مارماریس فصله دارد.هتل هیلتون دالامان مارماریس دارای 650 متر ساحل اختصاصی است.


استخر های اصلی هتل هیلتون دالامان


استخر اصلی 1

این استخر با داشتن 1.40 متر عمق و 3200 متر مربع مساحت بزرگ ترین استخر هتل هیلتون است و در وسط باغ این هتل قرار گرفته است.در این استخر بازی های آبی غیر موتوری هیجان انگیز قابل انجام می باشند.شما می توانید در جکوزی ای که در وسط این استخر قرار دارد استراحت کنید و می توانید در قسمت 25 متری شنا کنید.

استخر اصلی 2

 این استخر دارای 705 متر مربع مساحت و 1.40 متر عمق دارد و در کنار استخر اصلی قرار گرفته است.استخر مخصوص کودکان با 38 سانتی متر عمق و 165 متر مربع مساحت در فاصله 5 متری از این استخر قرار گرفته است.

استخر بزرگ با سُرُره ها

این استخر با مساحت 307 متر مربع و 1.40 متر عمق دارای 5 سُرسُره است.

استخر کوچک با سُرسُره ها

استخر کودکان که دارای مساحت 131 متر مربع و 38 سانتی متر عمق دارای 3 عدد سُرسُره است و در نزدیکی کلوپ کودکان قرار گرفته است.

 


استخرهای لوکس هتل هیلتون دالامان


بلوک A

مساحت این استخر 1485 متر مربع و 1.40 متر عمق دارد.این استخر انتخاب شماره یک برای مهمانانی است که می خواهند لحظات ساکت و آرامی را به دور از جمعیت سپری کنند.یک قسمت از این استخر در فصل تابستان مخصوص بزرگسالان (+16) است.

 

بلوک Y

این استخر دارای مساحت 1700 متر مربع و 1.40 متر عمق می باشد. این استخر انتخاب مناسب برای مهمانانی است که می خواهند لحظات ساکت و آرامی را به دور از جمعیت سپری کنند.

 


استخرهای سرپوشیده هتل هیلتون دالامان


استخر سرپوشیده بزرگ

این استخر آب گرم دارای مساحت 255 متر مربع و 1.40 متر عمق در داخل اسپا بیبلیس (Byblis Spa) قرار دارد.در ماه های زمستانی ورزش ژیمناستیک آبی در این استخر انجام می شود.این استخر دقیقا در کنار استخر کودکان قرار گرفته است.

 

استخر سرپوشیده کوچک

این استخر آب گرم دارای 110 متر مربع مساحت و 1.40 متر عمق می باشد و در اسپا الیژن (Elysion Spa) قرار دارد.



ارسال شده در توسط Antalya tour
تور لحظه آخری چین
تور چین ارزان
www.arshantour.net

خدمات مجالس عروسی
خدمات مجالس
www.zhinowp.com

الماس شهر
تالار الماس شهر
www.tashrifatsabour.com

دیوار پوش چوبی
انواع دیوارپوش
www.azaran.com

کاشت ابرو
کلینیک کاشت ابرو در تهران
www.clinichairtransplantation.com

تور لحظه آخری استانبول
تور استانبول
www.alefbatour.com

تور لحظه آخری استانبول
تور ارزان قیمت استانبول
www.mehrparvaz.com

Kashan Hotels
Book Hotel in IRAN
www.iran-passenger.com

برش پلکسی
قیمت برش لیزر پلکسی گلاس
http://www.personageco.com

مرجع بهینه سازی سایت
آموزش بهینه سازی سایت
www.papgroup.ir

<
لوله بازکن تهران
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

طراحی غرفه
شرکت غرفه سازی رایکا سازان
www.raykasazan.com

خدمات مجالس عروسی
خدمات مجالس غرب تهران
www.tashrifatsamin.com

عینک طبی آفتابی
قیمت عینک های طبی آفتابی
www.maadrac.com

برگزاری همایش
برگزاری همایش و سمینار
www.peyvandema.com

پله برقی
قیمت پله برقی
www.fuji-lift.com

تجهیزات اداری
مبلمان اداری محیط آرا
www.mohitara.com

Best hotels in iran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

تشریفات مجالس شمال تهران
تشریفات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

آبرسانی پوست
بهترین آبرسان طبیعی پوست
www.thalgoparis.com

میز کنفرانس
قیمت میز کنفرانس
www.fazagooya.com

جراحی پلاستیک
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی پلاستیک
www.iran-plasticsurgery.ir

تشریفات مجالس
تشریفات مجالس ملل
www.melalceremony.com/

عکاسی از نوزاد
اصول عکاسی از کودکان
www.photokafshdoozak.com

میز مدیریت
قیمت صندلی مدیریت
www.afn-furniture.com/

قیمت ادکلن مردانه
فروش بهترین خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

کلاس کنکور تجربی
بهترین آموزشگاه کنکور کشور
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری قابل شستشو
لیست قیمت انواع کاغذ دیواری
www.azinzand.com

تور لحظه آخری کوالالامپور
آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
www.asemanabi.net
طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان