سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا

یکی از جذابترین و محبوبترین جاذبه های دیدنی کشور روسیه، پدیده شبهای سفید است که هر سال گردشگران زیادی را از اقصا نقاط دنیا به سمت خود میکشاند. شبهای سفید روسیه را در بیشتر شهرهای این کشور به خصوص در سنت پترزبورگ می توانید مشاهده کنید. همراه با الفبای سفر با این پدیده جذاب بیشتر آشنا شوید.

 

مختصری در مورد شبهای سفید سن پترزبورگ

شبهای سفید روسیه یک پدیده طبیعی است که در اوایل خرداد ماه تا اوایل تیر در شهرهای شمالی این کشور رخ می دهد. علت اتفاق افتادن این پدیده حیرت انگیر وسعت مدار عرضی است که باعث می شود تا در یک زمان طلوع و غروب خورشید رخ بدهد.به عبارتی خورشید قادر نیست که موقع غروب در افق فرو رود و تاریکی شب را به وجود آورد در نتیجه هوا روشن باقی می ماند. گردشگرانی که علاقه مند هستند تا این پدیده زیبا را مشاهده کنند می توانند تور ترکیبی روسیه خود را از قبل رزرو کنند. بهترین زمان سفر برای تماشای پدیده شبهای سفیده روسیه از 21 خرداد ماه تا 11 تیر ماه میباشد تا تجربه ای متفاوت را در طول سفر خود کسب کنید.

با اینکه تماشای این جاذبه دیدنی روسیه در بیشتر شهرهای این کشور قابل مشاهده است ولی بهترین انتخاب برای دیدن آن شهر سن پترزبوگ می باشد. اینکه در شب نیز هوا مانند روز روشن است یک امری جذاب و جالب است و بیشتر گردشگران تور سن پترزبورگ زمانی که برای تماشای این پدیده به کشور روسیه سفر می کنند در شب نیز به گردش و گشت و گذار در خیاباهای این شهر و بازدید از جاهای دیدنی روسیه می پردازند.

فضای جالب محیط برای آنها بسیار هیجان انگیز و منحصر به فرد خواهد بود چرا که شب نیز مانند روز روشن است و این قضیه که شما به طور مثال در ساعت 10 شب در خیابانها در حال قدم زدن هستید برای شما حس متفاوتی را ایجاد خواهد کرد.

در زمانی که با تور مسکو سن پترزبورگ به کشور روسیه سفر کرده اید و زمان سفر شما همزمان با پدیده شبهای سفید است یکی از تورهای لذت بخشی که به شما توصیه می کنیم قایق سواری و شناور بودن بر روی رودخانه نوا است. این تور معمولا زمانی برگزار می شود پلهای متحرک روی رودخانه باز و بسته میشوند و در ایامی که پدیده شبهای سفید اتفاق می افتد با چشم انداز بسیار دیدنی و خیره کننده ایی شما را روبرو می کند. آسمان نیز آبی و افق تقریبا صورتی رنگ بوده و انعکاس این نورها بر روی آب رودخانه فضای رویایی را به وجود می آورد.

 

 

 


فستیوالهای شبهای سفید سن پترزبورگ

هر سال حدود 4 میلیون گردشگر تور روسیه شبهای سفید برای تماشا و عکاسی از این پدیده زیبا به کشور روسیه سفر می کنند. همچنین در این ایام، فستیوال شبهای روشن روسیه نیز برگزار می شود.این جشنواره با برنامه های شاد و مفرح و جذاب مانند جشنهای مختلف، نور پردازیهای دیدنی، آتش بازی، نمایشهای گوناگون، جشنواره های موسیقی، رقصهای محلی و بومی روسیه و یا گروهی به خصوص رقص باله و اپراهای مشهور این کشور همراه است که جلوه و شکوه بی نظیری را به وجود می آورد. شما نیز بارزرو بلیط پرواز مسکو و یا رزرو بلیط پرواز سن پترزبورگ می توانید شاهد این جشنوارهای باشکوه باشید.

 

 

 

 

فستیوال شبهای سفید با اجرای مراسم های جذاب:

بخش مهمی از فستیوال شبهای سفید شامل برگزاری مجموعه ای از اجراهای موسیقی، ارکستر، رقص باله در سالن تئاتر Mariinsky می باشد. برنامه های روزانه مختلفی در این سالن تئاتر در طول این جشنواره برگزار می شود.معمولا اجراهای بعد از ظهر ساعت 7 شب و گاهی ساعت 6 آغازمی شود. علاوه بر این، صبح ها نیز معمولا ساعت 12 و یا 2 بعد از ظهر نیز اجرایی انجام می شود. نخستین برگزارکننده ی این فستیوال اولین شهردار سن پترزبورگ به نام Anatoly Sobchak بود و از سال 1993 هرساله این فستیوال برگزار می شود.

تعدادی از ستارگان مشهور که در فستیوال شبهای سفید روسیه اجرا دارند عبارتند از :Olga Borodian , Placido Domingo Alfred Brendel, Anna Netrebko , Carlo Maria , Gido Kremer , Alexander Toradze , James Conlon

 

 

شب های سفید سن پترزبورگ و جشن بادبان سرخ:

در جشن بادبان سرخ آتش بازی های پر شوری برگزار می شود که جشن پایان مدارس در هر سال در سن پترزبورگ می باشد. این سنت پس از پایان جنگ جهانی دوم آغاز گردید. هنگامی که برای برگزاری جشن پایان سال همه مدارس با هم متحد شدند و سمبل آن نیز کتاب محبوب ” بادبان سرخ ” نوشته ی الکساندر گرین شد.

در آن موقع یک قایق با بادبان سرخ رنگ از خاکریز انگلیس به سمت کاخ زمستانی حرکت می کرد و این مراسم تبدیل به یک سنت شد که هر سال در پایان جولای جشن پایان مدارس گرفته می شود. محبوبیت کتاب بادباک سرخ و این جشن در سال 1961 پس از ساخت فیلمی با همین عنوان توسطStarring Anastasiya دو چندان گردید.

 

 

 

کارناوال های فستیوال شب های سفید سن پترزبورگ:

بزرگترین و مشهورترین کارناوال فستیوال شبهای سفید روسیه در نزدیکی کاخ پترهوف در سن پترزبورگ می باشد. در طول این مراسم تعدادی از بازیگران با لباس های زمان کاترین کبیر و پیتر برخی از وقایع تاریخی آن زمان را به اجرا در می آورند. میدان کاخ واقع در سن پترزبورگ یکی از مکان های اجرای کارناوال ها و مکانهای دیدنی روسیه می باشد.

 

 


ارسال شده در توسط Antalya tour
تور لحظه آخری چین
تور چین ارزان
www.arshantour.net

خدمات مجالس عروسی
خدمات مجالس
www.zhinowp.com

الماس شهر
تالار الماس شهر
www.tashrifatsabour.com

دیوار پوش چوبی
انواع دیوارپوش
www.azaran.com

کاشت ابرو
کلینیک کاشت ابرو در تهران
www.clinichairtransplantation.com

تور لحظه آخری استانبول
تور استانبول
www.alefbatour.com

تور لحظه آخری استانبول
تور ارزان قیمت استانبول
www.mehrparvaz.com

Kashan Hotels
Book Hotel in IRAN
www.iran-passenger.com

برش پلکسی
قیمت برش لیزر پلکسی گلاس
http://www.personageco.com

مرجع بهینه سازی سایت
آموزش بهینه سازی سایت
www.papgroup.ir

<
لوله بازکن تهران
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

طراحی غرفه
شرکت غرفه سازی رایکا سازان
www.raykasazan.com

خدمات مجالس عروسی
خدمات مجالس غرب تهران
www.tashrifatsamin.com

عینک طبی آفتابی
قیمت عینک های طبی آفتابی
www.maadrac.com

برگزاری همایش
برگزاری همایش و سمینار
www.peyvandema.com

پله برقی
قیمت پله برقی
www.fuji-lift.com

تجهیزات اداری
مبلمان اداری محیط آرا
www.mohitara.com

Best hotels in iran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

تشریفات مجالس شمال تهران
تشریفات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

آبرسانی پوست
بهترین آبرسان طبیعی پوست
www.thalgoparis.com

میز کنفرانس
قیمت میز کنفرانس
www.fazagooya.com

جراحی پلاستیک
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی پلاستیک
www.iran-plasticsurgery.ir

تشریفات مجالس
تشریفات مجالس ملل
www.melalceremony.com/

عکاسی از نوزاد
اصول عکاسی از کودکان
www.photokafshdoozak.com

میز مدیریت
قیمت صندلی مدیریت
www.afn-furniture.com/

قیمت ادکلن مردانه
فروش بهترین خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

کلاس کنکور تجربی
بهترین آموزشگاه کنکور کشور
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری قابل شستشو
لیست قیمت انواع کاغذ دیواری
www.azinzand.com

تور لحظه آخری کوالالامپور
آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
www.asemanabi.net
طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان